Followers

Saturday, January 15, 2011

erm,,,takot!!!!!

erm,,,kalo da bce tajok nie pown da tau da per ay aku rse n aku nk citer ari nie,,,kowang nk tau rinie an....aku kn.....ngan yana an....ngan scha an.....
erm........................
camner nk citer ek,,,
erm,,,k,,,
rinie kan ari sab2,,,
so,,bebudak kt umah nie mst bgon lmbt an,,
xder klass an,,,
cam bese r an,,,rutin harian,,,
hahahahh,,,
oh,ya kembli kpd citer aku nie,,
so,,aku,yana,yara,zaza,ngan dak junior 3 owg ue jer r y der kt umah,,,
zailia ngan ct xder,,,
dieowg lek kg hlmn dieowg,,,
huhuuhhu,,
aku bgon2 jer,,
tros layan korea drama iai2 "
marry me,mary",,
pas ue aku ngan kengkawan 1 blik siapkn keje
OS,,,
sampai ptg,,
da rse lapo lam kol 5.30 ptg ue,,
kiteowg (yana,aku n scha)
g r mkn kt
BC,,
lam kol 7 bru kiteowg suda,,,
mse nk blk 2 kn,,,
jeng,,,,,,3x
mse kiteowg nk lek an,,
mse nk lnts jln kt pan kdi topap mamk ue,,
der dak laki 3 owg y muke bacin2
(bak kater scha)
ikot kiteowg pai umah,,,
cuber kowang bayangkan,,,
ikot kalo 1 meter xper gak,,,
nie ikot xsampai bape lgkah dr kiteowg,,,
gler xtakot,,,
aku da lari depan da,,,
tp kiteowg xkn tros nk nek umah an,,,
gler ker per,,
dieowg ikot pai pan umah,,
so,,scha soh lalu kt cake mania,,
lalu blkg,,
igt da selamt da,,,
tp die dtg lek,,
aku lari pai x kop tanah
tau x!!!!
ish3x,,,
takot siot,,,
aku rase aku xkn luper dak2 ue,,,
x ape2 pnyer prangai siooootttt,,,

erm,,,2 r y aku nk citer,,
n aku hrp sgt benda2 cam nie xberlaku g,,,
ley wat trauma dok,,,
ish3x,,,,

erm,,k r nk men "C" jap,,,
jgn jeles zailia,,,
huuhuhuhuhu

1 comment:

uma cake mania said...

men C ea????...
smpai ati x ajk aq...
ok fine... hehehehehe
xpela... tok pertame kali nye aq akn maafkan ko...
huhuhuhuhu....
jom men kad!!!!!!!...