Followers

Wednesday, February 23, 2011

da bpe ari x update an,,,,(^_^)

assalamuaikum,,,

hummm,,,
lmer x update bnda bru an,,
setakat rinie cam2 citer aku nk share,,,
firstly,dgn ketidakdapatan aku pegi ke poli muadzam y kekononnyer nk msok 4x100 ue,,,
hummmm
HARAMMMMM!!!!!!

sebabnyer,,,,
y plg utama adalah,,,
disebabkan sowg opera cina y kekonon cntik x bg aku n the geng 4x100 pompuan utk k sne,,,
toksahlar aku citer sapekah die,,
tp mmg sure n kompom y aku n the gang dislike her ever2,,,
hahhahhahahahah(gelak jahat)

setrosnyer,,,
sal ujung minggu nie,,
bertarikh 26/2/11
adlh tarikh perkahwinanku,,
ek'ea bler aku kawen???
hehheh
saje jer wat gimik,,
(gimikkah)
sebenonyer adlh majlis perkahwinan PA ku iaitu
CIK SITI HAJAR MOHAMAD ALI
camat pengantin bru cik aja,,,,
pas nie mst da xlepak2 g ngan kiteowg y terejal nie an,,,
da xnmpk lar t wjhmu bermen kad bersama kmi,
bergosip2 ngan kami,,,
bernasi2 bujang ngan kami kat seratus ue,,,
hummm,,
mcm2 lar kitew wat sllu,,,
xbpe ari g ststus nyer akn bubh,,,
kmi kene pggil pn lar nmpknyer,,,
hummm,,
agk2 gnjil yer d c2,,
cam 2a bebeno jer,,
hahhaaahha


dalam kesibukan aku nk prepare g umah c aja ue,,
mak bapak aku pown sebok gak plan nk g jenjalan,,
sajew nk tgglkn kau sengsowg an,,,
aku jenjaln g daerah jb jew,,
die sekali g utara nun,,
luo negeri g nyer,,,
hummm,,
xpat ikot!!!!
mummy,,,daddy,,,,
nk itot!!!
adeq aku siap mk aku siap warning g
"adeq kene cuti ea jumat 2,,,xyar  g skola,,ikot mak g kedah ue"
huwaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
aku??? HARAM!!!
"akak,dok jew sne,,g umah c.aja ue,,nie mummy da li an bju nk g sner,,"
hummm,,
yolar,,
xg pown xper,,
akak xkesah lar,,
ape ader hal,,,
(rse ark ayt ue cam sedih2 bacin,,)
hahahahhah


sem 2 nie 
wk2 nie
mmg bzy glew beb
schedule aku cam haper jew,,
nie ha,,
nk lek pown xtau g blew,,
babnyer
meh aku exeplen ea,,
.
.
.
.

minggu nie 26/2-g keje kawen c.aja y tercayunk ue,,  
minggu pan 5/3-ader program grooming dr group leya,,
minggu pan nyer g 11-13/3=kelab kembara kelas aku nk g gunung tahan,,(huiyoooo)
lg mggu pan 17-18/3=kekonon group softskill aku g NIOSH Bangi n combine ngan group atien iaitu IIM
lg2 mggu pan 26/2-c.malisa kawen
(humm,,minggu nie ari senin  28/3 tepat jam 12.00 a.m
adla ari....
hehehhehe
-senyum2 xmlu
huuhhuu
adelar
ri
.
.
.
.
.
ari
.
.
.
.
jadik
.
.
.
.
.
.
.
.
.
DADDYkU
.
.
.
.
.
.
n
.
.
.
.
.
mstilar
.
.
.
.
.
.
.
.
juga
.
.
.
.

.
.
.
AKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
iaitu aku larmm
hikhikhikhikhikh
humm
kire bacin2 ark
promote besday cirik
eeeeeeeeee
tp an 
kalo xnk ley ark
xcye siottt
aku da 2a
da msok 
*******teeeeeeeetttttttttt



hummm,,,
2 jer gamaknyer,,
hehhehhe


humm
aku skang
like2
kt twitter
MF2U
blog
bebenda 
y
bkn
aku 
ske
lu
npe
ek
???


-sesjer
nk 
pnjgkn
entry
aku
kli
nie
kekonon
update
utk
sebelom
belom
ni
lar
hahhahahah


ermm,,k r aku nk bla lu ea,,
jge dri leklok,,
nk wat preparing presentation softskill sok lar
nk wat journal N.I.E gak,,
DADDA,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,






menanti sebuah kata putus y meruntun jiwa ini
hakhakhaktuiiiiieeee
(^_^)



No comments: